گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از استادان برتر و دانشجویان نمونه دانشگاه معارف اسلامی

گرامیداشت مقام استاد و تجلیل از استادان برتر و دانشجویان نمونه دانشگاه معارف اسلامی

دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۳۹۱

به مناسبت سالگرد شهادت استاد
شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، نکوداشت مقام استاد در دانشگاه معارف اسلامی برگزار
شد. در این مراسم استاد مجد فقیهی در باره مقام علم و عالم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین
دکتر کلانتری در باره شخصیت علمی و معنوی استاد مطهری به ایراد سخن پرداختند.
در ادامه مراسم از استادان برتر و نمونه دانشگاه معارف اسلامی به شرح ذیل، تجلیل به
عمل آمد:
 

اساتید برتر
دانشگاه معارف اسلامی

ردیف

  نام و نام
خانوادگی

۱.

  حجت‌الاسلام
دکتر مودب

۲.

  جناب آقای
دکتر یوسفی

۳.

  حجت‌الاسلام
دکتر اسکندری

۴.

  جناب آقای
دکتر محمدی

۵.

  حجت‌الاسلام
دکتر بهجت‌پور

۶.

  سرکار خانم
دکتر راستگو


در پایان برنامه نیز از دانشجویان نمونه دانشگاه به شرح ذیل تقدیر شد:
 

دانشجویان
نمونه مقطع دکتری

ردیف

  نام و نام
خانوادگی

  گرایش
تحصیلی

سال ورود

۱.

  مسعود معینی
پور

 
انقلاب اسلامی

۸۹

۲.

  محمد حسین
دانشکیا

 
تاریخ و تمدن
اسلامی

۸۷

۳.

  سید محمود
سامانی

 
تاریخ و تمدن
اسلامی

۸۷

۴.

  علیرضا
نوبری

 
قرآن و متون اسلامی

۸۹

۵.

  ابوذر رجبی

 
مبانی نظری اسلام

۸۹

 

دانشجویان
نمونه مقطع کارشناسی ارشد

ردیف

  نام و نام
خانوادگی

  گرایش
تحصیلی

سال ورود

۱.

 
حبیب عفیفی

 
آشنایی با منابع
اسلامی

۸۸

۲.

 
سعید محمدپور

 
اخلاق اسلامی

۸۹

۳.

 
مهدی
نادعلی

 
انقلاب اسلامی

۸۹

۴.

  سید روحالله
پرهیزگار

 
تاریخ و تمدن
اسلامی

۸۸

۵.

 
زینب
یوسفی نصرآباد

 
مبانی نظری اسلام

۹۰


لازم به ذکر است که انتخاب دانشجوی نمونه بر اساس آیین‌نامه انتخاب و معرفی دانشجوی
نمونه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطابق جدول ذیل انجام یافته است:
 

مقطع تحصیلی

آموزشی المپیاد علمی پژوهشی فرهنگی شئونات جمع
کارشناسی ارشد
ناپیوسته
۲۸ ۲ ۴۰ ۲۵ ۵ ۱۰۰
دکتری تخصصی
Ph.D
۱۲ ۰ ۴۸

۳۰

۱۰

۱۰۰


ویژگیهای علمی:

شامل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی
ویژگی های فرهنگی و اجتماعی:

شامل فعالیت‌های ایثارگری، قرآنی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، هنری، ادبی، شرکت در نشست‌ها
و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه
شئون دانشجویی:

شامل رعایت ضوابط و مقررات، رفتار، اخلاق، مسئولیت‌پذیری و … .