برگزاری مراسم روز دانشجو

برگزاری مراسم روز دانشجو

پنجشنبه, ۱۸ آذر, ۱۴۰۰

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با برنامه‌های تریبون آزاد دانشجویی، پاسخ به پرسش‌های دانشجویان، تقدیر از دانشجویان ممتاز علمی، فرهنگی و ورزشی با سخنرانی ریاست دانشگاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شاکری در روز سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شاکری از شهدای دانشجوی احمد قندچی، مهدی شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا که در سال ۱۳۳۲ به درجه شهادت نائل آمدند و همچنین شهدای دانشجوی مدافع حرم حمید اسداللهی، حسن غفاری و حسن حسینی و شهدای دانشجوی سلامت که زمینه‌سازان حرکت ملت ایران به سمت قله سعادت شدند تجلیل و به آنان ادای احترام کردند.
ایشان بیان داشت؛ تلاش مسئولین دانشگاه بر این است که زمینه بهره‌مندی دانشجویان از فضای علمی و فرهنگی دانشگاه به گونه‌ای باشد که دانشجویان بدون دغدغه به مسایل علمی بپردازند تا بتوانند در آینده به انقلاب و مردم خدمت کنند.
دکتر شاکری گفت: باید دانشجو دارای زبان انتقادی باشد متأسفانه در برهه‌ای از تاریخ نظام اسلامی برخی تلاش کردند که زبان انتقادی مردم را کوتاه کنند ولی این دیدگاه درست نبود، زمانی که زبان انتقادی صحیح در مجموعه‌ها فعال باشد کم کاریها و کاستی‌ها دیده و شنیده می‌شود و مسئول دلسوز درصدد رفع کمبودها برمی‌آید.
در این مراسم جناب آقای بامیری از گرایش مدیریت فرهنگی، جناب آقای مومنی از رشته اخلاق اسلامی، جناب آقای عبداللهی از رشته انقلاب اسلامی، جناب آقای زمانی از گرایش مشاوره، سرکار خانم قنداقی از گرایش تبلیغ دین و سرکار خانم حسنی سعدی از بسیج دانشجویی به ایراد سخن پرداختند و دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات دانشجویی خود را عنوان کردند و در ادامه جلسه ریاست دانشگاه و معاونین به اشکالات و سوالات دانشجویان پاسخ دادند.
در پایان جلسه از دانشجویان ممتاز علمی و فرهنگی در مقاطع دکتری و کارشناسی‌ارشد و مسابقات ورزشی تجلیل به عمل آمده و هدایایی به رسم یاد بود به ایشان تقدیم گردید.

 

دانشجویان ممتاز علمی و فرهنگی:
مقطع ارشد:
نفر اول: جناب آقای محمدرضا پورعسگری
نفر دوم: جناب آقای سجاد خازنی
نفر سوم: جناب آقای ابراهیم مؤمنی

 

مقطع دکتری:
نفر اول: سرکار خانم سیده زهرا موسوی
نفر دوم: جناب آقای امرالله قلی‌زاده
نفر سوم: جناب آقای هیثم بوعذار

منبع خبر: مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی