ثبت‌نام اولیه خوابگاه خواهران

ثبت‌نام اولیه خوابگاه خواهران

یکشنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۱

با آرزوی سلامتی و قبولی طاعات برای همه دانشجویان محترم، با عنایت به مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه در مورد برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، موارد ذیل در خصوص درخواست اولیه برای خوابگاه خواهران به استحضار می‌رسد:
۱. با توجه به ابلاغ دستور العمل‌های بهداشتی مربوط به مراکز آموزشی، استفاده از خوابگاه های دانشجویی فقط برای دانشجویانی که واکسیناسیون کامل (۳ دوز) انجام داده اند مجاز است. (بجز افرادی که منع پزشکی دارند و یا زمان تزریق بعدی آنها فرا نرسیده است)
لذا لازم است دانشجویانی که تاکنون اقدام به تزریق سه دوز واکسن ننموده اند در این فرصت باقی مانده اقدام نمایند.
۲. همراه داشتن کارت دیجیتالی تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ (هر سه نوبت) مورد تایید وزارت بهداشت و ارائه آن به مسئولین خوابگاه الزامی می باشد.
۳. دانشجو متعهد به اجرای سایر دستور العمل های بهداشتی در مدت حضور در خوابگاه و دانشگاه می باشد، و در صورت عدم اجرا، سکونت دانشجو در خوابگاه لغو خواهد شد.
۴. نحوه ثبت نام اولیه: ارسال عبارت «خوابگاه+نام خانوادگی+نام» به شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۱۱۶۶ تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
۵. بعد از بررسی ثبت نام اولیه، تاریخ دقیق مراجعه و سایر مراحل درخواست به دانشجویان خواهر متقاضی خوابگاه اطلاع داده خواهد شد.

منبع خبر: مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی