ثبت‌نام و دریافت فرم رزومه کاندیداهای شورای مدیریت انجمن‌های علمی دانشجویی

ثبت‌نام و دریافت فرم رزومه کاندیداهای شورای مدیریت انجمن‌های علمی دانشجویی

سه شنبه, ۱۹ مهر, ۱۴۰۱

به منظور حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ و اخلاق علمی در دانشگاه‌های کشور، تقویت روحیه و بنیه علمی دانشجویان مستعد و توانمند و فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های علمی، همچنین بهره‌گیری از توانمندی و خلاقیت آنان در تحقق توسعه علمی و نهضت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری انجمن‌های علمی دانشجویی در حوزه‌های مختلف دانش، طبق آیین‌نامه ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حمایت دانشگاه، انجمن‌های علمی تشکیل می‌شوند و به فعالیت می‌پردازند.

 

 

مصادیق فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی:
۱. فعالیت‌های آموزشی: برگزاری کارگاه، کلاس و دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی؛
۲. رویداد و گفتگوهای علمی: برگزاری مسابقه، جشنواره، کنفرانس، نشست، سمینار، نمایشگاه، بزرگداشت، گردهمایی، سخنرانی، میزگرد، حلقه فکری، تریبون‌های آزاداندیشی؛
۳. تولید و نشر محتوای علمی: نشریه، کتاب، صفحات مجازی، فیلم، مولتی مدیا، تابلو؛
۴. ارتباط و همکاری‌های علمی با سایر مراکز: بازدید، جلسه و برنامه‌های مشترک تحت عنوان نشست، دوره‌های آموزشی، کارگاه، اردو و… .

بدین منظور دانشجویان محترم که برای انتخابات شورای مدیریت انجمن‌های علمی دانشجویی داوطلب هستند، باید فرم ثبت‌نام و رزومه را از طریق لینک زیر دانلود و پس از تکمیل در همان قالب فایل word و PDF به آدرس پست الکترونیکی مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی، شناسه ایتا و یا حضوری به مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی در وقت اداری تحویل دهند.

 

آخرین مهلت ارسال یا تحویل فرم: ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱

 

دانلود فرم رزومه

 

آدرس پست الکترونیکی: stu@maaref.ac.ir
شناسه ایتا: @stumaaref
اتاق مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی: طبقه سوم، اتاق ۳۱۵ (۰۲۵۳۲۱۱۰۵۵۳)

 

توجه: دانشجویان محترم دقت نمایند که فرم‌های ارسال شده به صورت منظم و با دقت تکمیل گردد. فرم‌های مذکور بعدا عینا به صورت عکس یا پی‌دی‌اف در کانال تبلیغات نامزدهای انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی بارگزاری خواهد شد.

منبع خبر: مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی