مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه

مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه

دوشنبه, ۲ دی, ۱۳۹۸

مراسم تکریم حجت الاسلام حیدر قلی‌زاده و معارفه جناب آقای جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر شاکری ریاست محترم دانشگاه و جناب آقای رفعت نژاد مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان قم در روز شنبه ۳۰ آذر ماه در دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر شاکری ریاست محترم دانشگاه فرمودند: بسیج شجره طیبه ای است که چهار دهه­ انقلاب را واکسینه کرده و در سخت­ترین و بحرانی­ترین شرایط، حامی انقلاب و نظام بوده است. امروز بسیج به عنوان الگویی برای مردم منطقه است و حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حشدالشعبی در عراق از ثمرات حضور جوانمردانه و مومنانه­ بسیج در عرصه های دفاع مقدس است.

ایشان گفتند: همه­ کسانی که به دنبال نابودی انقلاب بودند به یک مسئله فکر نکرده بودند و آن بسیج مردمی و توده‌های علاقه مند به انقلاب بود که جانانه وارد عرصه نبرد شدند و انقلاب را از آن خطرات سختی که در اول انقلاب دچار بودیم نجات دادند. در جریان­های مختلف نظام چه در فتنه ۷۸ و چه در فتنه ۸۸ و چه فتنه ۹۸، حضور جدی بسیج بود که به کمک نظام و انقلاب آمد. ما هرچه داریم از مجاهدت، ایثار و گذشت بسیجیان عزیز است که به مقتدای خود امام راحل اقتدا کردند و وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا انقلاب از گردنه­های  پر پیچ و خم عبور کند.

دکتر شاکری بیان کردند: شکل گیری بسیج دانشجویی در دانشگاه معارف اسلامی در دوره مسئولیت بنده اتفاق افتاد که این از افتخارات و توفیقات بنده است و به این توفیق افتخار می‌کنم.

ایشان خطاب به مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گفتند: بسیج دانشجویی دانشگاه معارف اسلامی دارای پتانسیل خوبی است و شما می‌توانید از ظرفیت دانشجویان این دانشگاه برای برگزاری دوره‌های آموزشی و تبلیغی در دانشگاه‌ها بهرمند شوید.

ایشان یکی از وظایف بسیج دانشجویی را در دهه پنجم انقلاب؛ انقلابی بودن و حرکت در راستای شاخصه‌های­ انقلاب و جهت دهی  جامعه به سمت جریان انقلاب و پیروی از منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کردند.

منبع خبر: مدیریت دانشجویی فرهنگی