گزارش نشست علمی «راهبردهای فرهنگی تبلیغی در آمریکای جنوبی»

گزارش نشست علمی «راهبردهای فرهنگی تبلیغی در آمریکای جنوبی»

دوشنبه, ۸ خرداد, ۱۴۰۲

به همت انجمن علمی دانشجویی مدیریت سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی و با همکاری مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، اولین نشست علمی «تجربه مدیریت» با موضوع «راهبردهای فرهنگی تبلیغی در آمریکای جنوبی» با حضور زوج موفق تبلیغی در کشور برزیل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای مهدیان‌مهر و همسر مکرم‌شان سرکار خانم یوسفی‌نسب در روز دوشنبه ۱ خردادماه ۱۴۰۲ در سالن امام رضا(ع) برگزار گردید.
در این جلسه حجت‌الاسلام مهدیان‌مهر در مورد فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی خود در کشور برزیل مطالبی مطرح کرده و گزارش عملکردی همراه با تصاویر ارائه نمودند.
در ادامه ایشان به بررسی روش‌های تبلیغی مؤثر در کشورهای آمریکای جنوبی بخصوص کشور برزیل پرداخته و آشنایی با زبان‌های خارجی، آشنایی با مبانی مدیریت فرهنگی، و آشنایی با دغدغه‌های رهبر انقلاب در این زمینه را برای مبلغان بین‌الملل ضروری خواندند.
در این نشست سرکار خانم یوسفی نسب نیز در مورد ضرورت کارهای تبلیغی برای بانوان و نیز ظرفیت بالای بانوان در گرایش به اسلام را حائز اهمیت دانستند.
در پایان حضار سؤالات خود پیرامون تبلیغ بین‌الملل و نقش رشته مدیریت در آن، را با حجت‌الاسلام مهدیان مهر و سرکار خانم یوسفی‌نسب مطرح کردند.

منبع خبر: مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی