راه‌اندازی سامانه الکترونیکی تغذیه دانشگاه

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی تغذیه دانشگاه

یکشنبه, ۱۵ بهمن, ۱۴۰۲

به اطلاع دانشجویان محترم دانشگاه می‌رساند، با توجه به راه‌اندازی سامانه تغذیه دانشگاه، از روز دوشنبه تاریخ ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، کلیه امور مربوط به تغذیه دانشجویان (از قبیل رزرو غذا، پرداخت هزینه و تحویل غذا) به صورت الکترونیکی خواهد بود.
بدیهی است بعد از تاریخ فوق، امکان رزرو غذا به جزء از طریق سامانه تغذیه مقدور نخواهد بود.
دانشجویان محترم که دارای شرایط رزرو غذای دانشجویی هستند، لازم است تا روز شنبه تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ نسبت به فعال‌سازی سامانه پس از رعایت موارد زیر اقدام نمایند.

 

اقدامات لازم جهت فعال‌سازی سامانه تغذيه
۱. ارسال مشخصات نام‌خانوادگی، نام، شماره‌دانشجویی، کدملی و گروه تغذیه (خوابگاهی و غیرخوبگاهی).
با نشان #تغذیه به شناسه ایتای امور دانشجویی (شناسه زیر)
۲. بعد از بررسی موارد ارسالی توسط امور دانشجویی در صورت داشتن شرایط رزرو، پیام فعال‌سازی ارسال خواهد شد.
۳. ورود به سامانه تغذیه به آدرس https://food.maaref.ac.ir و اقدام به رزرو غذای دانشجویی

 

شناسه ایتای امور دانشجویی (صرفاً ارسال پیام در پیام‌رسان ایتا): ID: @stumaaref
و یا شماره تلفن: ۰۹۹۶۵۲۴۸۸۲۴ (فقط ارسال پیام در پیام‌رسان ایتا)

 

توجه
۱. جهت ورود به سامانه تغذیه نام کاربری شماره دانشجويي و رمز عبور كد ملي می‌باشد.
۲. برای تحویل غذا در سلف سرویس طبقه منفی دو (دانشجویان برادر غیرخوابگاهی)، در اولین وعده تحویل غذا، حتماَ نسبت به ثبت اثر انگشت در دستگاه تحویل الکترونیکی غذا اقدام و يا به مديريت امور دانشجويي و فرهنگي (طبقه سوم، اتاق ۳۱۵، آقاي دل‌افروز) مراجعه نمایید. بدیهی است از وعده دوم به بعد غذا صرفاً با شناسایی اثر انگشت، تحویل خواهد شد.

 

شرایط رزرو و دریافت غذای دانشجویی
۱. برای دانشجویان بومی (غیرخوابگاهی)، رزرو غذا فقط در صورتی مقدور می‌باشد که در روز مربوطه جهت شرکت در کلاس درسی یا انجام امور پژوهشی (مطالعه در کتابخانه به صورت تمام‌وقت) به دانشگاه مراجعه می‌نمایند.
۲. رزرو غذا و لغو رزرو آن از هفته قبل تا پایان روز قبلِ رزرو (تا ساعت ۲۴ شب) امکان‌پذیر می‌باشد. بدیهی است بعد از مدت زمان فوق امکان هیچ‌گونه کنسلی یا رزرو مقدور نیست.
۳. لازم است دانشجویان در ابتدا، نسبت به شارژ سامانه به مبلغ کافی اقدام و بعد نسبت به رزرو اقدام نمایند.
۴. مبلغ غذا برای دانشجویان سنوات مجاز (کارشناسی‌ارشد تا ترم ۶ تحصیلی و دکتری تا ترم ۹ تحصیلی) با ۵۰ درصد تخفیف و برای دانشجویان سنوات غیرمجاز به صورت تمام‌بهاء می‌باشد.
۵. تحویل غذا صرفاً از ساعت ۱۲:۴۵ تا ساعت ۱۴:۰۰ از طریق دستگاه الکترونیکی (ثبت اثر انگشت شخص دانشجو) می‌باشد. لذا حضور شخص دانشجو برای تحویل غذا الزامی است. بدیهی است بعد از ساعت فوق، امکان تحویل غذا به هیچ عنوان مقدور نخواهد بود و مبلغی نیز به دانشجو عودت داده نخواهد شد.
۶. سرو غذا تنها در محل رزرو شده امکان‌پذیر است و بردن غذا به بیرون از سلف رزرو شده اکیداً ممنوع می‌باشد.

 

نحوه رزرو در سامانه
۱. ابتدا از طریق نام کاربری (شماره دانشجويي) و رمز عبور (كد ملي) دریافتی، وارد سامانه شوید.
آدرس سامانه: https://food.maaref.ac.ir

 

۲. بعد از ورود به سامانه، در اولین ورود نسبت به بررسی مشخصات و شماره دانشجویی اقدام و در صورت مغایرت موارد را به اموردانشجویی اطلاع دهید.
۳. قبل از اقدام به رزرو غذا، نسبت به افزایش اعتبار (مبلغ دلخواه یا بسته‌ای)، از طریق منوی امور مالی، زیرمنوی افزایش اعتبار اقدام نمایید.

 

۴. بعد از افزایش اعتبار، از طریق منوی رزرو غذا و گزینه‌های موجود به صورت زیر اقدام نمایید.

۱. انتخاب هفته رزرو؛
۲. انتخاب روز رزرو؛
۳. انتخاب نوع غذا؛
۴. انتخاب سلف و محل تحویل مورد نظر؛
۵. در نهایت از طریق گزینه «افزودن به سبد خرید» نسبت به رزرو غذا اقدام نمایید.

 

در صورت بروز هرگونه مشكل در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۹۶۵۲۴۸۸۲۴ پیام ارسال نماييد.

منبع خبر: مدیریت امور دانشجویی و فرهنگی